Fashion Colour Bell – Rewelacyjny lakier do paznokci z Biedronki

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić wam moją opinię na temat lakierów Fashion Colour Bell, które zakupić można w Biedronce. Jakoś nigdy wcześniej nie miałam okazji testować ich, a zakup lakierów tej marki, był przypadkowy i spontaniczny. Od jakiegoś czasu w biedronce pojawiły się szafy z kosmetykami marki i chyba to przykuło moja uwagę i dlatego wyciągnęłam po nie rękę 😉 Dodam tylko, że to nie pierwszy mój kosmetyczny zakup w tej sieci, który okazał się moim ulubieńcem.

lakier-bell-z-biedronki

Co dla mnie jest największym plusem? Z pewnością to, że lakier ma świetne krycie i nie zostawia smug już przy  nałożonej pierwszej warstwie, ja zwykle nakładam dwie. Lakier pięknie się błyszczy oraz schnie w okamgnieniu co jest dla mnie mega wielkim plusem, dwie warstwy sprawiają, że kolor jest bardziej intensywny. Producent zapewnia ze lakiery są Hypoalergiczne.

lakier-bell-z-biedronki

Co bym zmieniła? Chyba pędzelek nie należy do moich ulubionych. Jest długi i dość cienki, osobiście wole szersze, łatwiej się nimi maluje i dopasowują się do płytki paznokcia.

Zdecydowanie polecam!!! Pokochałam je za krycie, połysk i trwałość. Są to lakiery dla osób wiecznie śpieszących się i malujących paznokcie w biegu, czyli takich jak ja 😉 Lakier utrzymuje się do 5 dni, a co jest ważne, nie zauważyłam aby odpryskiwał, jedynie ścierają się końcówki.

lakier-bell-z-biedronki (1)

Podzielacie moje zdanie na temat wyżej opisanych lakierów?

Jeśli jeszcze ich nie testowałyście, przetestujcie i dajcie znać jak sprawdza się u was 🙂

Skomentuj

